سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]
جنگ نرم

فلاحیان:

اصلاح‌طلبان با 4 کاندیدا وارد انتخابات می‌شوند

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان حتما در انتخابات شرکت خواهند کرد زیرا اگر حضور نیابند دچار مرگ تدریجی می‌شوند و آنها با 4 کاندیدا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، علی فلاحیان شامگاه یکشنبه در جمع مردم اهواز اظهار کرد: هدف من از حضور در انتخابات ساختن ایرانی قدرتمند از طریق برقراری ارتباط با کشورهای اسلامی و همسایه خواهد بود چراکه با این کار می‌توان در برابر استکبار نیز یک جبهه قدرتمند تشکیل داد.

وی ادامه داد: یکی از جدی‌ترین اهداف من از حضور در انتخابات، مهار گرانی است زیرا مردم ایران در مدت اخیر از این بابت با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند و جا دارد این مشکل اساسی برای مردم رفع شود.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه تقویت پول ملی نیز در راس برنامه‌های من قرار دارد زیرا با این کار ایران می‌تواند با قدرت در عرصه جهان ظاهر شود. همچنین در شرایط فعلی، چهار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که این امر باعث تورم فراوانی در کشور شده است و باید این حجم پول در جامعه کاهش یابد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط المهدی 92/1/9:: 7:57 صبح     |     () نظر
<      1   2